תקנון שימוש באתר

מונחים

האתר – אתר האינטרנט “יונית מוצרי מגבת” https://www.yonit.net

החברה – “יונית מוצרי מגבת” עוסק מורשה 557304219

תאריך ביצוע הזמנה – תאריך אישור חב’ כרטיסי האשראי לתשלום עבור ההזמנה.

יום עסקים – יום ראשון עד יום חמישי שאינם חג או ערב חג או חול המועד או יום זיכרון.

מבוא

  1. אתר “יונית מוצרי מגבת” (“האתר”) מופעל ע”י חברת “יונית מוצרי מגבת” (“החברה”) ומשמש כאתר מכירות לרכישת מוצרים ברשת האינטרנט פרט להיותו אתר מידע. המוצרים המוצעים למכירה באתר זה מיוצרים ו/או מיובאים ע”י החברה ו/או מוצרים נרכשים בארץ ושמבוצעת עליהם פעולה כלשהי ע”י החברה (“המוצר”).
  2. תקנון זה כתוב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד, התקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה. מקום בו נכתבים הדברים בלשון רבים, הכוונה גם ללשון יחיד, ולהיפך.
  3. תקנון זה מתעדכן או משתנה מעת לעת עפ”י שיקול דעת בלעדי של חברת “יונית מוצרי מגבת”.
  4. גלישה / רכישה או פעולה כלשהי באתר זה כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  5. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
  6. עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
  7. האתר ניתן לשימוש “כמות שהוא” (As-Is). חברת “יונית מוצרי מגבת” אינה יכולה להיות אחראית לתקלות שעלולות להיגרם מסיבות שונות ומשונות כמו בעיות אספקת אינטרנט למשתמש או למשל – מטעויות בנתונים שכלולים באתר ונעשו בתום לב.
  8. חברת “יונית מוצרי מגבת” שומרת לעצמה את הזכות לבצע הפסקה בפעילות האתר בכל עת, לכל פרק זמן, לצורך תחזוקה וכן לכל מטרה ומכל סיבה אחרת. הפסקת פעילות כאמור (זמנית או קבועה) לא תחייב הודעה מראש או הנמקה כלשהם לאף גורם.
  9. אתר האינטרנט “יונית מוצרי מגבת” נבנה ונבדק בהתאם לכל כללי בניית אתרים כך שאין ולא תהיה כל אחריות לכל נזק שנטען כי נגרם כתוצאה מכל שימוש באתר.

הרכישה

  1. האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
  2. ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
  3. רכישה באתר כרוכה ברישום ומסירת פרטים לפי דרישה.
  4. הרוכש באתר הנו תושב ישראל, מעל גיל 18 שנים, בעל תעודת זהות ישראלית, אשר בבעלותו ו/או הוא מחזיק ברשותו כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי בתוקף שהונפק ומכובד בישראל על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל (להלן – “כרטיס אשראי”).
  5. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (“ההורים”) בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי התקנון
  6. הרוכש באתר הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.
  7. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי הניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות כדין בישראל. העסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.
  8. כמו כן ניתן לבצע רכישות באתר באמצעות פייפאל (Paypal) או באמצעות העברה בנקאית ישירה לחשבון האתר.
  9. מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ.
  10. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת מוצר כלשהו בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר המכירות על פי שיקול דעתה.
  11. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע ביצוע הזמנה אם יעלה חשד לשימוש פסול באתר, מסירת נתונים שגויים, או אם נחסם או הוגבל כרטיס האשראי שבוצע בו שימוש לצורך הרכישה.
  12. אישור ביצוע הזמנה יישלח אוטומטית ע”י מערכת האתר אך אם יתברר שקיימת בעיה כלשהי לביצוע ההזמנה (טעות לעולם חוזרת) כמו מלאי שאזל או סיבה אחרת כלשהי כי אז הנהלת האתר תיצור קשר טלפוני עם הלקוח לצורך ביטול ביצוע העסקה.
  13. חברת “יונית מוצרי מגבת” תכין ותשלח את המוצרים בהתאם להזמנה שהתקבלה במערכת. הלקוח אחראי לוודא, בטרם סיכום ההזמנה והתשלום, שההזמנה תואמת את מבוקשו. נציין כי במקרים בהם יעלה ספק בקשר לרצון הלקוח, אנו ניצור קשר טלפוני לבירור נוסף.
  14. לא ניתן לבצע רכישות סיטונאיות דרך האתר. לצורך רכישה סיטונאית יש לפנות אלינו לטלפון 03-6444633 או במייל לכתובת info@yonit.net .נא לציין את כל הפרטים הנחוצים ופרטי ההתקשרות.

החזרות וביטולים

  1. מדיניות ביטול רכישה מתבצעת בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – (1981) להלן: “חוק הגנת הצרכן” או שיש אפשרות לקבל מוצר חלופי או החזר כספי.
  2. הודעה טלפונית אל משרדי החברה (לטלפון 03-6444633) בשעה הראשונה לאחר ביצוע ההזמנה באתר ולפני ביצוע רקמה או משלוח המוצר תאפשר זיכוי כספי מלא אל כרטיס האשראי של הלקוח (כולל עלות משלוח ככל שנגבתה בעסקה זו). הודעה טלפונית שתתקבל מעבר לזמן זה תאפשר זיכוי כספי מלא רק אם טרם בוצעה רקמה או הדפסה והמוצר טרם נשלח.
  3. ביטול עסקה לאחר משלוח אל הלקוח ולפני שבוצע שימוש כלשהו במוצר – ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 15 יום מתאריך רכישת המוצר.
  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה במידה ולא ניתן לשלוח את החבילה ליעד באמצעות חברת המשלוחים.
  5. ביטול עיסקה יאפשר זיכוי כרטיס האשראי ממנו בוצע התשלום בלבד ובהתאם לתנאי התשלום כפי ששולמו בזמן ביצוע הרכישה.
  6. לא ניתן לבטל עיסקה למוצר שהתבצעה עליו רקמה אישית לבקשת הלקוח (אותיות או ציורים).
  7. לא ניתן לבטל עיסקה למוצר שהתבצעה עליו הדפסה אישית לבקשת הלקוח (אותיות או תמונות).
  8. במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את  עלות המוצר ללא עלויות אריזה (ככל שהיו) בניכוי 5% מעלות זו או 30 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
  9. מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

אספקה והובלת המוצר

  1. החברה תדאג למסור לחברת המשלוחים את המוצר שהזמין הלקוח תוך 1-2 ימי עסקים כאשר המשלוח ממוען אל הכתובת למשלוח שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירות, ואילו חברת המשלוחים תדאג להעביר את החבילה אל הלקוח או אל סניף הדואר הקרוב לבית הלקוח (לפי קביעת הלקוח) תוך 4-6 ימי עסקים.
  2. החברה משתמשת בשירותי גורם שלישי (חברת דואר ישראל) לצורך ביצוע המשלוחים. אופן משלוח המוצרים כפוף לתנאים החלים בחברת דואר ישראל בכל הנוגע לאזורי החלוקה (כגון מגבלות על חלוקה ו/או איסוף מעבר לקו הירוק, מסירה לנקודת חלוקה בתוך מושבים וקיבוצים וכדומה), שעות החלוקה, ואופן החלוקה (כגון איסוף מסניף הדואר).
  3. חברת “יונית מוצרי מגבת” איננה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה. ככל שיש עיכוב בלתי סביר באספקת המשלוח, יש לפנות אל חברת דואר ישראל לצורך בירור סיבת העיכוב (לאחר קבלת מספר משלוח מחברת “יונית מוצרי מגבת”). יובהר כי יתכנו ישובים שחברות ההפצה והמשלוחים אינם מגיעים לבתי הלקוח והלקוח יוכל לקבל את המוצר רק בסניף הדואר המצוי בישוב הקרוב לכתובת המשלוח שנמסרה על ידי  הלקוח. מוצר יחשב ככזה שנמסר ללקוח אם נמסר לסניף דואר כאמור, או לנקודת חלוקה כאמור, גם אם הלקוח לא הגיע לקחת את המוצר וכן גם אם מקום מסירת המוצר כאמור אינה כתובת המשלוח של הלקוח. במקרה של מסירה שאינה בכתובת המשלוח של הלקוח, ללקוח לא תהיה כל טענה כנגד החברה במקרים המתוארים לעיל, בכל הנוגע לאופן המסירה, לרבות בכל מקרה של עיכובים במסירת המוצרים.
  4. משלוח המוצר יבוצע לכתובת הנמען שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה. על הלקוח מוטלת האחריות לוודא שהכתובת שהוזנה והמיקוד הם שלמים ומדויקים.
  5. הלקוח רשאי לאסוף את המוצר מחנות המפעל של החברה באופן עצמאי וללא עלות.
  6. מחיר המוצר המוצג בכל עמוד מוצר אינו כולל את עלות המשלוח. עלות המשלוח מתווספת בשלב הסופי לפני התשלום עבור הרכישה.

שירות לקוחות

  1. בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 03-6444633 או בדואר אלקטרוני לכתובת info@yonit.net

אחריות ושירות

  1. באתר החברה יש אפשרות לראות בהדמייה את צבעי המוצר בלחיצה על כפתורי הצבעים הצמודים לכל מוצר . יש לציין כי יכול ויחול הבדל בצבעים בין מסך המחשב לבין מה שיתקבל בפועל והסיכון הוא סיכון בלעדי של הקונה .
  2. חובה על הלקוח לפעול בהתאם להוראות השימוש או הוראות הכביסה הצמודות לכל מוצר הנרכש באתר. פעולה כלשהי שנעשתה שלא בהתאם להוראות אלו מבטלת את אחריות החברה על המוצר.
  3. האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
  4. האחריות למוצר הנרכש באתר ניתנת לתקופה של 90 ימים מיום הרכישה.
  5. האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות אתר המכירות “יונית-מוצרי מגבת”. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
  6. הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
  7. אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מפעולה שגויה שבוצעה לאחר הרכישה : כמו כביסה שלא בהתאם להוראות על המוצר או שימוש במוצר באופן בלתי סביר.
  8. החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש לא ראוי או שימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
  9. במצב של תלונה על איכות ירודה ובלתי סבירה של המוצר יש לפנות אל שרות הלקוחות של החברה. במידה שהחברה תגיע למסקנה שהתלונה אינה מוצדקת, כי אז יש באפשרות הלקוח למסור את המוצר לבדיקת מכון התקנים הישראלי ולשלם בעבור בדיקה זו. (תוצאות בדיקה שלא באמצעות מכון התקנים הישראלי אינן קבילות). במידה ויתברר כי אכן הלקוח רכש מוצר שאיכותו ירודה והתוצאה לא נבעה משימוש בלתי ראוי כי אז תחזיר החברה ללקוח את עלות הבדיקה ותפצה אותו במוצר חלופי אחר שערכו זהה לערך המוצר הפגום.
  1. להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון : 03-6444633 .

אבטחת מידע ופרטיות

  1. כחלק מאתר מכירות מתבצע ניתוח נתונים של הביקורים באתר ושיווק חוזר במידת הצורך.
  2. חברת “יונית מוצרי מגבת”, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת “יונית מוצרי מגבת” בהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
  3. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
  4. החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר המכירות ובהתאם לכל דין.
  5. כפתור “שלח” יש משום הסכמה לחברת “יונית מוצרי מגבת” או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה: “יונית מוצרי מגבת”. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצן להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה התקשרו לטלפון: 03-6444633 באמצעות לחיצה על כפתור “שלח” אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה “יונית מוצרי מגבת”.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
  3. כל הדוגמאות, העיצוב של המוצרים, עיצוב גרפי של האתר, עיצוב גרפי של דף מוצר, התמונות ומסד הנתונים הם רכוש בלעדי של חברת “יונית מוצרי מגבת” וקיים איסור מוחלט להשתמש ו/או לבצע כל הפנייה (“קישור עומק”) לשום דף מדפי האתר.

דין וסמכות שיפוט

  1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב-יפו תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.