מפעל יונית מוצרי מגבת נוסד בשנת 1978 (40 שנים) והחל לייצר שני סוגי מוצרים עיקריים: חלוקי מגבת ומעילי חורף (ייצור המעילים נפסק לחלוטין לאחר 15 שנים).

מתחילת הדרך ייצרנו מבחר של מוצרי מגבת לכל הגילים כולל שיתוף פעולה שנמשך מספר שנים עם מפעל “מגבות ערד” בו נמכרו חלוקי מגבת מתוצרתנו למרבית המלונות המפוארים (*****) בארץ וכן יצוא של חלוקי מגבת לחו”ל.

כבר כ-30 שנים שהמפעל מייבא את מגוון חומרי הגלם לייצור מוצריו ישירות מהמפעלים במספר מדינות באירופה.

במפעל “יונית – מוצרי מגבת” נעשה עיצוב, פיתוח וייצור מגוון רחב של מוצרים מבדי המגבת ובדים נוספים בתחום טקסטיל הבית .

ישנם דוגמאות של חלוקי מגבת המיוצרות במגוון צבעים רחב (16 צבעים) בעוד דוגמאות אחרות מיוצרות בצבע בודד(לבן בד”כ).

כמו כן החברה מנהלת מערך יבוא עצמי וסדרתי של מגבות מסוגים שונים , בגדלים שונים , בדרגות עובי שונות ובמגוון צבעים רחב (17 צבעים) לפי מפרטים טכניים שאנו מזמינים .

הכותנה המשמשת למוצרי המגבת השונים מתוצרתנו היא הכותנה המשובחת הקיימת וכמוה גם איכותם של חומרי הגלם האחרים גבוהה מהממוצע המקובל בעולם.

החברה מתעדכנת , באופן רציף ובדרכים שונות , על ההתפתחויות והחידושים בענף כולל חומרי גלם חדשים, מיכון ושיטות ייצור למוצרים המיוצרים ומשווקים על ידה.

הקו המנחה את תוצרת המפעל או היבוא הוא איכותם הגבוהה של המוצרים .

מזמן לזמן אנחנו מוסרים ביוזמתנו בדים שונים ומגבות שונות לבדיקת מכון התקנים, כחלק בלתי נפרד של פיקוח שלנו על איכות מוצרינו.

תוצאות הבדיקות השונות של מכון התקנים (מופיעות באתר זה) מוצלחות ומעידות על טיב מוצרינו.

בין המוצרים המיוצרים במפעל ניתן למצוא חלוקי מגבת למידות מבוגרים וילדים אשר תפורים בגיזרות לבוש שונות ומיוצרים מסוגי בד שונים:

  • בד מגבת כותנה בצבע אחיד.
  • בד מגבת כותנה רך במיוחד ועבה עבור תינוקות.
  • בד מגבת כותנה מודפס.
  • בד קטיפה.
  • בד פיקה.
  • בד שצידו האחד פיקה ואילו הצד השני של הבד עם לולאות מגבת.
  • בד מגבת מיקרופייבר.
  • בד פליס.

פרט לחלוקי מגבת לכל הגילים ניתן למצוא חצאי חלוק עם צמדן (מגבת עם גומי וסקוטש) , נעלי בית מפוארים ממגבת , מגבות כובע ממגבת לנשים , סינרי נשים וסינרי תינוקות , עטיפונים (מגבות עם כובע) לתינוקות ועוד.

בשנים האחרונות רכשנו ציוד מיוחד לביצוע הדפסת תמונות על מגבות מוכנות וכן הדפסת עיצובים שונים על בדי מגבת המשמשים לייצור חלוקים מודפסים.

ניתן להדפיס תמונה אחת על שטח של מגבת חוף גדולה ללקוח הבודד וכן לצורך הזמנות בכמויות גדולות במיוחד.

אנחנו משתדלים (ומצליחים) לייצר את החלוקים באיכות הגבוהה ביותר בארץ אל מול כל היבוא מחו”ל או הייצור המקומי.

למפעל “יונית – מוצרי מגבת” יש את המבחר הגדול ביותר בארץ למספר דוגמאות חלוקי המבוגרים המיוצרים מבדי מגבת שונים, בד פיקה, בד פיקה/מגבת ובד פליס.

חלוקי מגבת שונים מתוצרתנו נמצאים בבתי מלון ידועים ובשימוש שוטף למשך מספר שנים עד להוצאתם מהמערכת בעקבות בלאי (ציטוט דבריהם של מנהלי רכש).

לאורך שנים ייצרנו חלוקי מגבת אישיים ומפוארים רבים עבור ראשי מדינות וידוענים שביקרו בארץ.

אנו ערוכים לייצר מוצרי מגבת שונים בהתאם לדרישות הלקוח.

שיווק המוצרים נעשה למגוון רחב של אוכלוסיות יעד, החל מהלקוח הבודד, חנויות, חברות, מפעלים, בתי מלון, גופים ציבוריים, עיריות, וועדי עובדים ועד רשתות שיווק גדולות (סופר-פארם).